Att vara med djur är en bra rehabilitering!

Igår var det dax för en ny uppdatering hos sjukgymnasten. Hon blev riktigt nöjd med resultatet ifrån förra gången. Hon kollade hur mycket rörlighet jag har fått i axeln & styrkan i armarna.

Det blir en fortsättning på min framgångsrika rehab, som består av umgänge med & runt hästen, för att ibland ta fram gummibandet. Vi hoppas att jag ska få en kontinuitet med hästen & ridningen. För det är ett bra sätt att träna min kropp i flera avseenden. Jag har inte haft någon typ av träning som jag har prövat under dessa 7 år jag varit sjukskriven som har fungerat en längre tid än 3 mån. Vi håller tummarna för att detta ska fungera nu!

Jag känner mig starkare & det är roligt, även om framstegen tar lite längre tid för mig.


Kommentarer
Postat av: andrea

Skönt det går åt rätt håll.Ha en fin söndag.

2013-06-09 @ 10:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0