Sommarbilder i Juli

Några av mina avtryck ifrån helgen som varit
 
Överraskningspicknick för Jonne i fredagkväll
 
Min finaste skatt <3
 
 
 
 
 
Avslutade kvällen med ett dopp i sjön
 
En dag i på stränder, i sol, bad i havet med lek å bus...
.
Smultron på strå
 
 
Besökte min vän Ewa i hennes ateljébutik
 
Henning
 
 
En underbart rolig kväll hemma hos Mackan & Ewa
 
 
ÄNTLIGEN,
fick jag se & höra min darling spela bas, senast han spela var 13 år sedan!!
En avslutning på söndagskvällen & helgen med sång, dans & spel på diverse instrument tillsammans! =D
 
En helg jag kommer minnas! Är lycklig & stolt över att leva det liv jag gör tillsammans med min bästa vän & kärlek Jonne!
 

Kommentarer
Postat av: andrea

Kanon bilder :)

Svar: Tack snälla!!!!//Madeleine
Madeleinelife

2013-07-15 @ 17:36:41
Postat av: John bollefors

Mitt hjärta<3:)) Kan bara instämma, det var en fantastiskt härlig helg vi fick till oss :D

Svar: Tack finaste! <3
Madeleinelife

2013-07-15 @ 23:29:01
Postat av: andrea

Det syns i bilderna ljuvlig stämning & kärlek :)

2013-07-16 @ 08:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0