Jag lever ett liv & min kropp ett annat!?

Blir knäpp på det här, jag lver ett liv, min kropp ett annat & vi kan inte komma överrens!
 
I tisdags hade jag bokat fika med min goa vän, vaknade & min kropp mådde katastrof. Men bestämde mig för att inte lyssna, klämde in mig i en korsett & åkte. Vi hade en jättretrevlig stund på stan, go fika & strålande sol, Bazze & hennes dotter var också med.
 
 

 
 
När jag ändå var på plats hade jag tänkt attt uträtta några ärenden, men det var bara att glömma. Åkte hem & låg resten av den dagen. Det blev en tidig kväll i säng! Men jag fick min fika med min vän & Bazze fick en promenad på stan & sin stadsträning :-)
 
Igår tänkte jag att ok, jag lyssnar på vad min kropp vill, vilket var att göra så lite som möjligt, vila & vara inomhus. Fick helt enkelt njuta av det fantastiksa vädret innefrån. Men fram mot kvällen kunde jag inte hålla mig, tog bilen till Tempus. Umgicks en stund med honom för att försöka samla kraft, vilket jag gjorde i själen & det behövs massor när jag har så mycket värk att hantera!
 
Imorgon ska jag på 2 timmars massage, jag hoppas hon kan hjälpa mig med alla spänningar, utan att jag får allt för ont & för mycket feber efter. För att ha det som jag har det nu när det påverkar min andning, extremt trött, den här värken går inte att hantera i längden & det trots att jag tar min smärtisar. Men vill man göra saker som jag, se saker, uppleva & njuta blir det här jag får.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0