Min Tempus!

Njuter av varje sekund jag är i stallet hos Tempus! Honom har jag haft om några dagar i 16 år & 1 månad! Inte illa....Idag har flera elda skräp häromkring, vinden låg på åt vårt hus & jag som är känslig mot dofter, så kunde jag inte vara ute på tomten. Men det var en strålande dag för att vara utomhus, vilket jag inte ville missa! Så jag tog bilen till stallet. Njöt av lugnet, solen, fågelkvitter, hästarnas sällskap & med Tempus. Han njöt också i massor! Hängde avslappnat med huvudet när jag strök handen över hans ansikte... Det är livet!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Så fin :) rider du fortfarande ? Andrea

Svar: Tack snälla! :D Jag är i stallet så mycket jag orkar & ska kunna börja rida så smått... Min sjukgymnast säger attt det vore bra för min kropp (& själ) ;)
Madeleinelife

2013-04-29 @ 07:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0