Veta vilken tid som är rätt är inte min grej...

Idag var det dax igen för ett samtal hos kuratorn...
 
Men virrig som jag uppenberligen är så hade jag tagit fel på tiden. När jag kom dit, så titta dom konstigt på mig & sa att jag ska inte vara där förens kl 15 & då var kl 13. Denna gången var det som tur va åt rätt håll & inte som sist då jag kom försent!.. PHU!! Så hade några ärenden att uträtta, så fick göra dom innan så jag kunde fördriva tiden.
 
Det gjorde att jag äntligen hitta mitt regnställ jag letat efter ett tag. Jag ska visa er en bild sen hur det ser ut, det är så fint! ; )
 
Nu är ännu en lång dag slut, vi har haft fredags mys, med lite tapas i soffan...
 
Helg & vet inte vad som händer, vi tänker ta dagen som den kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0