Var kom svullnaden ifrån!?

Har haft en dag inomhus..
 
Har inte kännt mig helt hundra, svettats & varit kall om vart annat. Gick upp vid 9, men gjorde inget förens kl 15.. Fixat lite inne idag, då det var dåligt väder så passade vi på. J puttsade klart fönstret i sovrummet, men när vi sen ska hänga upp gardinerna så har fållnings tapen släppt i tvätten. (visste inte att dom var uppfållade med tape). Så dom måste sys först innan dom hängas upp igen.. MORR!!!..
 
Packade upp lite saker sen min flytt, intressant att hitta saker man nästan glömt fanns : )
 
Nu när vi satte oss för att titta på körslaget & J kände min status på kroppen. (som han brukar göra, för då vet han hur jag mår). Hittade han en ordentlig svullnad i ländryggen längs ryggraden & höger på vad.. Började tappa saker när jag ska äta, fummlig & har ingen kraft i händerna. Inget bra!
 
Så som sagt jag är inte helt hundra i kroppen. Har inte varit det på ett tag nu. Denna vecka har jag inte gjort många knop. För att den ska få vila, så sen när jag väl gör en liten ansträgning verkar det inte behövas mycket!? : (
 
Men så är livet med EDS & det är bara att acceptera. Så vet aldrig hur min nästa dag ser ut & statuset på min kroppen. Jag tar en dag i taget & gör det bästa utav min förutsättningar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0