Skönt att sväva bort i fantasin....

Det vart inte så mycket idag, har hållit mig inomhus. Vaknade till liv efter Hem tillgården som vanligt.

Har torkat av i sovrummet runt fönstrena, & nu hänger ett par gardiner på plats. Dom andra hänger jag upp när J puttsat klart det andra fönstret. Dom blev som nya gardinerna efter tvätten, tyckte inte att dom var så skitiga.. Men allt syns inte (dom hängde här när jag flyttade in redan).

Nu känns det nytt & fräscht!

Har läst ganska mycket idag också, är som uppslukad av boken Kepler Eldvittnet. Det är skönt att sväva iväg i en fantasi värld & samtidigt kan jag inte göra något annat än att vila. Timmarna flyger iväg...

Nu ska jag ta en varm, skön dusch innan jag kryper ner i sängen för natten.

Det är perfekt avkoppling för kroppen, för att sen kunna somna.

 

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0