Ofta vet man inte om det är på riktigt eller inte!?

Drömmde i morse/förmiddags om hur jag fick ett riktigt jobbigt skov!! (skov är ett stadie då man blir sämre i sin sjukdom & orksakar mycket värk!)
 
Att jag fick så akut & fruktansvärt ont i ryggen & inte kunde röra mig eller prata. Det har hänt tidigare ett par gånger. Det är sjukt jobbigt! Hel snurrigt.. Men när jag vaknade så hade jag mycket ont mellan skuldrorna, kändes som om dom satt fast. Så helt overkligt var det inte.
 
Har precis varit till den lokala ica butiken & införskaffat lite mjölk, bröd & sallad. Sånt där man bara måste ha hemma! När jag skulle dricka mitt morgonkaffe så fanns det bara en skvätt grädde kvar & det räckte inte riktigt till mitt kaffe. Har gått över till att ha mjölk i kaffet igen, så när det var grädde & dessutom för lite smakade det inte speciellt gott!..
 
Så längtar tills jag får dricka en god kopp kaffe, kanske med en bok, sittande i fåtöljen. Den är inte så inbjudande väder att gå ut i, så stannar nog inne ett tag till ; )
 
My lovely Princess Nellie
Fotograf Mira Nyberg
 
Vad har ni för er denna onsdag i slutet av september??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0