Kunde inte säga nej igen!

Fick så dåligt samvete igår när min syster S ringde & frågde om vi inte kunde ses.
 
Behövde ta det lugnt igår & bara vara hemma & inte göra någonting. Men nu när hon frågat flera gånger & jag sagt nej varenda gång då jag inte mått någe vidare i kroppen. Så kände jag att jag inte kunde göra det en gång till. Så plockade upp henne efter hon slutat skolan. Vi åkte förbi stallet en sväng. Borstade lite på en varsin häst & mös med hästarna.
 
När jag sen skjutsade hem henne, så stannade jag en liten stund innan jag åkte hem igen. Vi hade som vanligt kul & mysigt tillsammans. Alltid lika roligt att ses! & det var värt varenda minut jag fick kämpa!
 
Väl hemma igen så åt jag middag & sen var det soffan som gällde dom sista timmarna innan jag tog natt.
 
Idag låg jag kvar lite extra i sängen, är så sjukt trött senaste tiden! Orkar knappt hålla ögonen öppna när jag ska säga hej då till Jonne innan han åker till jobbet. Fattar inte!?
 
Nu tänkte jag börja min dag... Blir nog lite pyssel inne idag tror jag..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0