Gör så gott jag kan!

Vilken dag vi fick!! Sol & varmt....

Som en sommardag. Har njutit av den innefrån. Behövde en regäl sovmorgon, klev upp mitt på dan först. Åt frukost ibvanlig ordningi soffan framför TV:en. Tittade på em till gården & där efter börjar min dag. Det tar tid i vanlig ordning också för mig att komma igång.

Har sen fixat lite inne, plockat & tvättat lite. Så det känns som jag fått lite gjort. Hundarna har gjort mig sällskap. Trots att det är öppet ut ligger dom gärna inne där jag är. Dom vill helt enkelt vara med!.. : )

Imorgon är det en ny dag, nya utmaningar & ser fram emot att få sova lite nu efter ha tagit en omgång med spikmattan. Då koterna spretar hej vilt! : /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0