Det finns dagar som ok & dom som inte är ok!!

Nu har jag vaknat till en dag som man bara vill somna om, glömma & vakna till en ny dag utan smärta!
 
Trodde det skulle bli bättre, nu har jag prövat min varma vetekatt, spikmatta, meditation, voltaren gel. Nu tog jag en extra smärtis & hoppas på det bästa. Mår illa av smärtan som strålar från skuldran upp i axeln, vidare till nacken & huvudet som ger mig en hemsk huvudvärk & domnande känsla i halva ansiktet.
 
Alla dagar är inte lika roliga som andra, de flesta klarar man av & kan hanterar värken. Men så kommer dessa då man inget hellre önskar att man hoppas på att allt var en dröm med EDSen!..
 
Men det är inget mer jag kan göra än ta mig igenom dagen & hoppas på att det inte blir värre. & jag vet att det kommer ny dag imorgon : )
 
Hoppas eran dagt är bättre!?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0