Dax för vaccination & nya ortoser..

Har fått lite uträttat idag..
 
Idag hade hundarna tid hos veterinären. Det var dax för vacc. Så in med dom i bilen & iväg. Dom tyckte det var mycket intressant med alla dofter & uppmärksamheten som dom fick : )Skötte sig exemplariskt, reagerade inte ens för sprutan! : )
 
När dom var klara mötte jag upp Laila för att äta lunch, det vart china mat. Fick en enorm portion! Men det visade sig att det var inga problem att få i sig! : P
 
Efter var det dax för ett besök på OT Center. Det var ett år sen nu jag fick nya fotbäddar (skoinlägg). Behövde även nya fotledsortoser, då resåren är slut. Min bäckenortos skaver, så ska få pröva en i bara resår. Fick en ny korsett då min är flera år gammal & resåren är slut!
 
Den nya sitter så bra & ger ett skönt stöd!
 
De andra ortoserna får jag samtidigt jag hämtar mina fotbäddar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0