Inte alltid lika självklart!

Idag var det fjärde besöket hos kuratorn.. Vi skulle sammanfatta lite av det som varit.. Jag har sen början känt att det inte kanske var riktigt rätt typ av hjälp för mig, vilket jag höll fast vi än. Så det blev mitt sista besök där idag & min läkare kommer remitera mig vidare. Så hoppas jag på att jag inom snar framtid hittar rätt person som kan hjälpa mig vidare & igenom min sorg..
 
Men fick en uppfattning om att hon tyckte att jag skulle ringa själv & få en tid. Men försökte förklara att det är inte så lätt att lyfta telefonen när man inte mår bra. & att det blev fel ända från början, så nu vill jag att det görs utav min läkare eller henne (kuratorn) själv! Så att det blir gjort. Men det var inte lika självklart för henne... Men fick min vilja & önskan igenom.. Så håller tummarna för att det inte ska ta för lång tid.
 
Har haft en skön eftermiddag, träffade min kusin & hans tjej en sväng. Det är alltid lika kul att ses & tiden bara försvinner!
 
Nu är det helg & den kommer bli super, då min yngsta syster kommer på besök!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0