Segade mig igenom dagen...

Idag har det varit segt hela dan!..

Vaknade från & till under natten å kunde inte sova pga av värken i kroppen. Försökte med spikmattan på morgonen, vilket blev något bättre.. Men kunde inte somna om, så gav upp, tog mitt täcke & lag mig på soffan, tittade på nyhetsmorgon & mös med Jane : )

Resten av dagen har varit seg... Har inte
gjort många knop. Försökt å vila kroppen.
'
På e.m innan det blev mörkt tog ja 2 turer med Princess Ride. En sväng med Bazze & Tayla. Sen en till sväng i sällskap av Jonne med Nellie. Orkade inte ta alla 3 på en tur.. Så då delade jag upp dom.

Det var riktigt skönt ute...


Fick användning för min nya, mössa : )


Var på riktigt dåligt humör när ja kom in! Trött, hungrig & ONT!! Men med lite vila, mat & kärlek så blev de bättre ; )

Har legat på soffan den dess.. Nu tänkte ja få en skön nattsömn & vara riktigt utvilad imorgon när vaknar : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0