En liten stund fick jag njuta av våren....

Precis satt mig upp igen, efter ha vilat i sängen på spikmattan i 45 min.

Värken i kroppen & huvudet eskalerade, började må illa av den så det fanns inget annat att göra än att lägga sig. Idag är det 4 dagen på rad jag inte gjort något (då räknar jag bort mötet i måndags). Riktigt less på värken som inte blir mindre. Så tog i dag extra smärtisar, för att få sitta ute en stund i solen på eftermiddagen & njuta. Måste få frisk luft!

Man blir knäpp på att vara inne, se det vackra vädret på utsidan men ha för mycket ont för att ens orka sitta ute eller vara på tomten.

Men nu fick jag vara ute en stund. Tog en kopp kaffe & läste dom sista sidorna i Fyrvaktarn av Camilla Läckberg.

Den har jag kämpat med nu bra länge. Men har bara kunnat läsa några sidor i taget & då jag inte haft huvudvärk. Men nu är den färdigläst & jag kan börja på hennes senaste som kommit ut, Änglamakerskan.

När smärtisen börjat ge värka gick jag en sväng med hundarna på tomten, för att få röra på mig lite.

Men detta kostade mig! :( 
Som sagt värken eskalerade igen. Så mycket mer blir det inte idag... Hoppas på en bättre dag imorgon med mindre värk.

Nu ska jag äta lite middag strax..

Hoppas ni haft en bättre dag än jag!?

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0