Det snöar

Hoppades på att den sista snön kommit innan idag. Men mitt förnuft sa att det inte hade snöat för sista gången denna vinter.

Gör inte så mycket, spenderar min dag inne ändå. Nacken & kroppen värker, trött efter helgen. Det började redan igår, vaknade med en mycket stel nacke, med lite massage så tog jag mig genom dagen. Nu blir det att låta kroppen ta igen sig.

Har legat under täcket på soffan fram tills nu, tittat på efter tio med Malou. Går strax tillbaka dit, kryper ner under täcket igen, där det är varmt & skönt. Bazze ligger utanför sovrumsdörren & snarkar.. Han är också trött idag.

Har massa jag vill göra, scrapa, fixa i hemmet, börja läsa min nya bok. Men det får vänta till en annan dag...

Vi hörs...

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0