Började dagen med att borra & avslutade den med massage..

Sitter i mitt lilla hörn, stormen viner utanför fönstret! Man kan känna kylan in hit, det är ruggit....

Har varit strömmavbrott en stund, nu är den tillbaka. Men hur länge vet man aldrig, så passar på att blogga nu.

Har haft en riktigt bra dag!
Startade dagen si så där vid 6 tiden, åkte hemifrån 45 min senare. Dom hade lovat snö & blåst, vilket det var redan då, men den avtog bara några mil hemifrån. Så vi kunde säkert ta oss fram i tid till tandläkaren. Hade ett återbesök idag, för att laga en tand.

Han bedövade en & två gånger i kinden! (vilket är vanligt för oss med EDS, med extra bedövning). Innan han kunde sätta borren i tanden. Det var ett ordentligt hål! Men nu är det lagat, som nytt igen ;)

Sen tillbringade jag några timmar i fikarummet på Jonnes jobb. Fördrev tiden genom att läsa tidningen, fila naglarna, rensa väskan & surfa lite på mobilen. Sådant som man inte tar sig tiden till att göra annars. Bedövningen släppte 5 timmar senare...

Skulle gått till min Emelie idag, men vågade inte chansa då ovädret var på ingång & hon satt och vänta på mig. Så har en ny tid dit inom kort.

Men sen innan vi åkte hem kollade vi om det fanns någon tid för thai massage.

Vilket det fanns, så en ½ timme senare blev jag knådad från topp till tå! Vi trodde inte det skulle bli av idag då ovädret skulle hunnit komma. Men då det inte gjort det än & klockan dragit ut på tiden så det i alla fall var mörkt ute. Så tog vi chansen när den fanns.

Det var första gången i mitt liv jag fick en Thai oljemassage. Speciellt på flera sätt. Men mycket skön, kan rekommendera! Nu får vi se hur min kropp reagerar dom närmaste dagarna?... :)

Men bättre än så här blir det inte! Har haft en toppen dag!!

Nu smiter jag tillbaka till soffan, sätter mig på mitt fårskinn & gosar ner mig under filten... Hoppas på att vi får ha kvar strömmen under natten...

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0