Skapar dag tillsammans med Sofia

Gör det sista nu här, innan jag ska lägga mig.

Det har varit en kul dag, full fart, Sofia har varit på besök. Det stod pyssel på shemat idag!! Hon dök upp vid 11 tiden, då vi satte igång nästan på en gång. Hon hade med sig en STOR kasse med pyssel hemifrån & la vi ihop det med mitt. Så vi hade massor att välja mellan.

Vi började med att måla en ask i form av en stjärna hon köpt. Medans den låg på tork skapade vi kort. Sen var det dax för lunch. När vi fått tillbaka energi så satte vi igång. Då var det dax att färdig ställa asken! Det vi var överrens om var att den skulle bli hysterisk!!

Vilket vi lyckades med! ;)

Ha nu åter igen försökt med min nya mobil, att få kontakt med datorn. Men när jag kopplar i USB kabel & den läser in, så säger den att den inte har kontakt & att det inte finns några bilder? Har försökt spara dom i andra mappar på mobilen, men de gör ingen skillnad!? :(

Så kan inte heller idag bjuda på några bilder... :(

Nu ska jag försöka bli av med min huvudvärk, med lite sömn. Har försökt med spikmatta, massage, vila & diklofinak. Men det är nog sömn som behövs nu..

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0