Vårväder ute

Igår var en sån där dag man bara vill somna om & glömma!

Var totalt slut i kroppen, den sa upp sig fullständigt! Fick inget gjort, orkade inte ens tappa upp ett bad. Lag mig på soffan där jag stannade resten av dagen.

Lag mig på spikmattan i hopp om att få lite cirkulation i musklerna & lite energi på eftermiddagen. Men det resulterade i att jag somnade i 2 timmar. När jag vaknade hade jag fått huvudvärk. Flyttade mig tillbaka till soffan, där jag ett par timmar somna om & vaknade igen när Jonne kom hem. Sen raka vägen till sängen & somna om.

Så som sagt, gårdagen vill jag helst glömma!

Idag har jag haft lite mer energi, eller allt kan väl bara bli bättre efter en dag som igår. Fick njuta en stund av det vackra vädret tillsammans med hundarna. Gick ut under eftermiddagen på tomten & tittade på när dom härjade i snön! Nellie är helt tokig, hon gräver & gräver. Hon är mer under snön än ovanför! Sen flyger dom fram över snön som ett gäng gaseller! :)

Tog en kaffe & bananmuffins i eftermiddags solen.. Mys!... Kunde höra takdroppet från snön som smälte..

Snart kommer min sambo hem & vi får ha lite fredagsmys tillsammans. Känner mig lite trevligare att umgås med idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0