Något bättre, kurvan går åt rätt håll :)

Jag mår lite bättre nu än förra veckan.

Men är fortfarande trött, det tar längre tid än vanligt att komma igång med dagen. Jag försöker så gott jag kan. Men det har inte funnits ork att skriva här på bloggen :(

Å J blir så orolig när jag är ¨så här dålig & orkeslös.. Han gör allt han kan för att jag ska slippa ha så mycket värk som möjligt! Ibland får jag massage både morgon & kväll för att ta mig genom dagen. Vad skulle jag göra utan dej!? ♥

Så får göra en uppdatering.
Var lite förkrossad då jag var så dålig förra veckan & om jag inte skulle hinna bli pigg till lördagen. & orka gå på festen som vi var bjudna på. Det är planerat sen länge, men som det är med min EDS vet man aldrig om man kommer iväg. Men på fredags kvällen hade jag lite mer energi igen & tänkte att det fanns hopp om lördagen.

Det var Jonnes barndomsvän som fyllde & hans fru som fyllt. Hon ordnade en överraskningsfest för honom i country tema. Passade mig som handen i handseken. Det är henne jag hälsat på i hennes scrapbooking butik ett par gånger. Hon hade lagt ner mycket arbete på festen, planerat den in i minsta detalj. Så den vart mycket lyckad! Det vart inte så sent, när vi var där redan vid 17 tiden. Vilket passade oss som hade långt att åka. Dom bjöd på mat, dricka till maten & efterrätt.

Självklart hade jag scrapat deras presenter. Det var kort, blommarrangemang & ett arrangerat ljus i bur.. Bilder kommer inom kort!

Söndagen slappade jag hela dagen, sov från & till. Kändes som om jag hade energi att orka vara vaken under dagen. Men det var falskt alarm. När jag satte mig i fåtöljen somnade jag bums. Sen sov jag 1½ tim till i sängen. Åt middagen, när Jonne åkte iväg en sväng så sov jag 2 timmar till. Innan det sen var dax att lägga sig för natten.

Men det gjorde inget, jag fick ju delta på festen! :D

Igår måndag var jag bara hemma & inne. Sov länge, njöt av det vackra vädret innefrån.

Idag har jag varit till apoteket, passade på att sola emellan ;) Fyllt på lite i kylskåpet. Så nu kan jag bjuda min vän på fika imorgon när hon tittar förbi. Orkar man inte ta sig så får man bjuda hit dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0