Inte kaxig idag!

Kom aldrig igång idag :(

Åter en super fin dag med 9 grader varmt i skuggan. Men fick även denna dag njuta av det vackra vädret innefrån.

Har inte varit speciellt kaxig idag. Värk när jag vaknade, som övergick i molande huvudvärk. Sen när jag skulle förbereda en maskin tvätt, som var dagens mission. Så började det snurra i huvudet... (igår pirrade, & hade domningar i armarna & ut i fingarna).

Så det var bara att lägga sig igen, denna gång på spikmattan, somnade snart in!
1½ timme senare väcktes jag av hundarna. Gjorde ett nytt försök att komma igång, men gjorde det inte.

Magen har sagt upp sig idag, den vill inte.. Varför vet jag inte?!. Har inte ätit laktos vad jag vet & heller inget annat olämpligt. Så gissar att det är min känsliga EDS mage som krånglar... För magsjuk är jag inte.

Ville inte avboka med min vän Jennifer som skulle komma på kvällen. Gjorde det sist & vi har inte sets sen i okt 2011. Men nu när hon skulle komma hem till mig kunde jag tvinga mig vara vaken en stund till...

Även om jag var trött & hade ont, så var det jättetrevligt att ses igen! & uppdatera vad som hänt sen senast. Hoppas inte det dröjer lika länge tills nästa gång!!

Imorgon kommer Sofia på besök så då gäller det att var pigg. Så hoppas, hoppas, på att jag är bättre imorgon!! Så jag orkar umgås med henne.... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0