MIN JUL 2012

Nu är firandet för denna jul över.
 
Var så slut idag när jag vaknade att jag knappt inte visste vad jag hette! Och att jag sen skulle kunna åka iväg å fira med släkten fanns inte på kartan! Men en snäll sambo som jag har, gjorde frukost åt mig å jag kunde ligga å dra mig lite extra i sängen. Sen satt jag i min morgonrock fram tills dess att det var dax att klä sig för att åka bort.
 
Stod i badrummet med mascaran i ena handen & förstoringspegel i andra, tittade på mig själv & undrade på allvar hur jag skulle kunna stå på mina egna ben. mina ögong var svullna & glansiga av all värk. Med extra smärtis, lite godis, kaffe, vatten, & sen med smink & snygga kläder på det tog jag mig iväg tillsammans med Jonne.
 
Vi har sen ätit gott, skrattat, pratat, träffat nya bebisar som kommit till livet sen förra året vi sågs etc.. Så nu är jag uppdaterad på nytt igen & har lite bättre koll på mina mostrar, morbror, kusiner & respektive vad som händer framöver & har hänt sen sist.
 
Vi har gjort detta i ett ex antal år nu, minns inte exakt hur många? Men lika kul är det, om det inte blir roligare för varje år. Nu kan man följa kusinbarnen också som växer upp, vilket är extra kul!
 
Igår firade jag med mamma, mina syskon m respektive & sykonbarn, första julen min mamma firar som farmor & jag som faster :)
 
Det vart en lika härlig & stämmningsfull jul som alltid, med massa kärlek & skratt!! Det tog oss 3 TIMMAR att ta oss igenom juklappshögen. Min mamma har dragit ner på julklapparna, men vi är dessto fler, å det är ju så roligt att få ge bort saker! ; )
 
Nu finns det inte mer ork, får ta bilderna imorgon.
Nu behöver jag massa sömn & vila!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0