ljuslykta gjord av en glasburk

Knåpade ihop en ljuslykta..
 
Många frågar mig varför jag spar på saker som är skräp eller som dem tycker är överflödiga. Jag har ett lite annorlunda sätt att se på saker, som att ja ser dom med andra ögon. Om ni förstår vad jag menar?
 
Hur som helst har jag några glasburkar som ja tycker är fina och har sparat. När ja går i butiker brukar ja tänka, en sådan lykta t.ex kan jag göra själv. Nu när jag har fått tag i den rätta ståltråden, så knåpade ihop en lykta på prov..
 
Har tänkt mig flera sätt den kan se ut på och hur ja kan dekorera den. Det här alt blev till på vägen. Letade efter ett fint mönster, för att sen ha det som mall och spraya på. Men gillade idén, så den fick sitta kvar!! ;)
 
 
Har lagt lite sand i botten så ljuset kan stå ordentligt. Det som är bra är att när jag tröttar på mönstret kan jag bara byta ut det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0