Det närmar sig, hämtat granen...

Har hämtat mig något efter gårdagens mangling!... Shit va slut jag blev!Men de går inte att låta sig knäckas av innan jul!... De blev en seg start, ja kom igång efter lunchtid någon gång. En lååång startsträcka!... Har mest varit inne, men en tur i skogen blev det för att hämta hem en gran. Hundarna tyckte det var ett mycket roligt äventyr! ;) Dom skuttade genom snön som 3 gaseller på flykt... hihi... Vi behövde inte gå så långt förens vi hittade en under snön... Den kommer bli mycket fin sen när jag har gått lös på den ;) Jonne har kokat skinkan ikväll å imorgon griljeras den. Och ja ska koka lite tomtegröt, så vi får en mysig frukost på julafton. Har gjort klart några presenter ikväll, men mer säger jag inte ;) Ser fram emot att slå in allt i fina paket! :) Hur går det för er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0