Solglasögon med styrka

Äntligen fick jag igång internet igen!!
 
Nu har dagarna sprungit iväg igen!!...
 
 Igår var vi bara hemma & slappade efter ha varit borta på lördagen.. Vi åkte iväg på en country festival som även min farfar & farmor var på. På dagen gick vi i djurparken, grillade på e.m till middag & sen var det dax att se banden spela! Riktigt bra & vi hade en super trevlig dag!! Det var perfekt väder hela dagen & vi kunde bara njuta...
 
Idag så har det inte varit så roligt.. Vaknade med en hemsk värk! (nu kom priset efter lördagen). Men då jag hade en läkartid, var det bara att pallra sig upp! Efter mitt läkarbesök så fick jag ett mess om att mina glasögon var klara, JIPPIE!!! Så innan jag åkte hem svängde jag förbi & hämtade ut mina solglasögon : )
 
Nu kan jag äntligen slippa bli trött när jag måste ha solglasögon. Vilket jag behöver, då jag är ljuskänslig & då får migrän. Glasen som ska slipas till dom glasögon jag redan har kommer dom fixa nu på onsdag.. Så då har jag sen mina rätta glas & slipper klister lappen på dom jag har nu.
 
Så här ser dom ut! Dom är lila på insidan...
 
Väl hemma igen, var det raka vägen i säng, låg på spikmattan 1 tim. Då det inte hjälpte tog jag en extra smärtis, sattte på min back on track polokrage, så nu känns det bättre. Tack & lov!!
 
Hoppas ni har haft en bra & rolig helg!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0