Ser klarare nu!

Nu har jag fått nya glas i mina glasögon! Så nu ser jag näst intill perfekt!! Så skönt!
 
Lämnade in dom på f.m & kunde hämta ut dom efter eftermiddagen idag. Smidigt & bra, det gillar jag. Nu ska jag inte bli trött & självklart se bättre. Glasen är något tyngre känner jag nu efter ett par timmar då det gör ont på nästippen. Men det är väl något man vänjer sig vid. Nu kan jag styka detta från min "göra" lista.
 
Vi tog ett dopp i havet nu på kvällen, riktigt skönt i vattnet. Har inte fått bada på 3 v, restriktioner från läkare i risk av infektion. Så det kändes nästan som premiär badet för denna sommar... (Har inte hunnit bada tidigare så många gånger i sommar).
Så det var riktigt skönt!
 
Nu har vi druckit en kopp te & kopplat av i soffan innan det är dax att sova..
 
Hoppas din dag varit bra!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0