Apporttering i vattnet

Nu sitter jag här en stund innan jag ska lägga mig..
 
Ljusen är tända & vi har ätit lite räkor nu på kvällen..
Jag kom igång till slut efter ha legat på spikmattan! Tog ut princess ride (el-moppen), kopplade hundarna & hade packat apporterings leksakerna. Så bar det av mot havet!
 
Det var riktigt skönt ute, i vattnet & alldeles lugnt, trots att det var folk i närheten. Vi fick vara ifred & kunde härja fritt... Nellie hämtade leksak efter leksak, kastade nog i en ½ timme & hon bara simmade & simmade.. Bazze var i sin egna lilla värld, strosade omkring & gick ner i vattnet ett par gånger.
 
Det var första gången i sommar dom har fått bada, lite dåligt samvete för det. Men orken har inte funnits. Det var lite enklare tidigare då jag kunde ha med dom till stranden & gå åt sidan så dom kunde bada.. Men hoppas det blir ett par gånger till innan sommaren är över!
 
Så roligt Nellie tycker att det är då!! : )
 
Tayla apporterade också :) (lite dålig skärpa bara)
 
 
Vi hade en rolig & mysig stund tillsammans..
 
När J kom hem fick jag en massage, en ordentlig genomgång! Så nu kommer jag kunna sova i natt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0