Lunch, möte & tid med hundarna

Idag har jag haft en trevlig dag tillsammans min farfar & farmor. Ätit lunch ihop, pratat om vad som händer i världen. Intressant & alltid lika givande tycker ja att prata med dom som tillhör en annan generation!

Igår var ja på ett nytt möte på AF. Vi skulle stämma av sen sist, gå igenom mer konkret vad ja kan tänka mig pröva på & vart. Så vi har några förslag, ska höra oss för om dom tar emot mig, för att sen hälsa på. & kolla upp vilka anpassningar jag behöver.

Så vätar nu på att min handläggare ska höra av sig.

Det jag vill arb. träna med är med blommor/trädgård, djur/hundar eller fotografering.

Vi får se vad det blir?

Jag, Jonne & hundarna har varit ute på en långtur tillsammans ikväll. Han fick draghjälp av hundarna att springa & ja åkte på min princess ride ;)

Nu halvligger ja i sängen, skriver ett inlägg på J iphone. Börjar få kramp i fingrarna, så avrundar här....

Sov så gott!...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0