Han springer & jag hejar på...

Hade svårt att sova i natt, lika som igår. Varför vet jag inte??. Vaknar av att jag har ont & har jättesvårt att somna om!? Så om det tar tid att komma igång annars, tar det ännu längre tid dessa dagar. Så dagarna blir inte särkilt långa :(

Har haft en tvätt dag i dag, nu går 3:dje maskinen & den innan är i torktummlaren!

Har rivit ur sängkläderna & täckena häger ute på vädring. Så hoppas få lite hjälp med att sätta på det rena sen när Jonne kommer hem.

Har ännu inte varit ute idag, det har regnat från & till.. Hundarna har i omgångar varit ute mellan skurarna på tomten. Medans jag har hållit på inne..

Snart kommer Jonne hem, då ska vi ta en sväng ihop, han springer, jag åker brevid/bakom på min elrulle & hejar på! ;)Hundarna får hänga med brevid :) Så dom fyra får motion & jar får frisk luft!

Fotona tog jag aldrig tag i.. Det sköts fram ytterligare ;) Typiskt...
Men har gjort annat i stället.

Nu sk ajag ta en liten stöd vila innan det är dax!

Trevlig kväll...

Kommentarer
Postat av: Våga vara egen!

Härlig header!! :o<3

2012-04-13 @ 13:31:27
URL: http://kortisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0