En vecka till...

Fredag igen!

Vart tar veckorna vägen??
För mig är det som vilken dag som helst..

Fortfarande grått, mulet & det duggar ute. Men det är inte så kallt som det var tidigare i veckan.
Igår var det uppehåll största delen av tiden när vi var ute. De andra tillfällen vi varit ute i veckan så har jag blivit kall & frusit!

Men inte igår, fleesunderställ, termos, tjocktröja, jacka som går över rumpan, nackkrage, stickad halsduk, tjockaste tummvantarna & mössa på det. Sen satt jag på fårskinn & hade en filt över mig. Så måste klä på mig dubblet så mycket när jag sitter stilla. Men frös gjorde jag inte :)

Hundarna hade super kul! Dom kutade runt, upp & ner i skogen & på ängarna.
Men dom var inte lika gulliga i pälsen när vi kom hem....  

Men inget stoppar mig, så tänker ta en sväng sen med hundarna när Jonne kommer hem.

Nu ska jag så lite persilja, fröna har legat i blöt nu i 3 dagar & är nu redo att komma ner i jorden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0