Långpromenad i friska luften...

Tog scootern & gav mig ut med hundarna..

Ville ge mig ut i skogen, var ett tag sen sist. Behövde få känna lugnet & friheten. Hade inte tänkt att plocka svamp, men när det växter kantareller på stigen där jag kör kan man inte låte bli!..



När jag tog några kliv in i skogen hittade jag dessa, då var jag ju tvungen att plocka. Fick med mig 1½ bajspåse hem :) Tur att man alltid har påsar med sig, vi var ute nästan 1½ timme.



Tayla fick åka med mig när vi skulle ta oss fram en bit på den stora vägen. Så jag kunde köra lite fortare. Bazze & Nellie fick jobba bra upp för den lååånga sega backen. Tayla som hör till den lata sidan var så nöjd att få sitta hos mig...



Nu ligger dom & sovar alla 3, jag har passat på att pyssla lite. Det är ju så bra med scootern, för man har krafter kvar när man kommer hem, trots en långpromenad! :)

Nu ska jag städa badrummen, det är min sista punkt på "att göra listan" :)
Trackback
RSS 2.0