Nu är det färdig firat för i år..

Jag somnade inte förens vid 4 i morse, sov inget natten innan. Så tog mig upp vid 13 tiden, fick fruksot på sängen igen. Tog en dusch så man vakna till liv igen. Oj vad jag kommer sova sen, när jag har tiden att vila...

Vi bestämde att mamma & 2 av mina syskon som inte firat mig skulle komma hit på fika.. Istället för att jag skulle åka till dom. Malin & Alexander ville komma hem till sig i skaplig tid..

Fick jättefina presenter, ska visa er sen. Mia & hennes son kika förbi en jättesanbbis med present & blomma också. Kul att få se hennes son igen, som jag träffar allt för sällan :(

Nu funderar jag på om jag ska lyssna på kroppen, lägga mig på soffan eller om jag ska åka med Kocken till gården? Vet att jag borde ligga resten av dagen, för att må så bra som möjligt. Men det är ju inte roligt.. :(

Men det blir att stanna hemma.. Även om inte hjärnan vill det.

Tack snälla för uppvaktningen idag & för fina presenter! Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Edsmamman

Kikar in och säger Grattis i efterskott! fy, har legat i migrän jättelänge nu.... nacken är helt paj, jätteont... men nu vill jag iaf säga grattis och skickar massa grattiskramar till dig, hoppas du mår bättre nu oxå sen fallet.



Kram kram / P

2011-05-29 @ 18:28:37
URL: http://edsmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0