Efter en lång dag är jag nu på hotellrummet

Nu sitter jag i sängen på hotellet & ska snart släcka ner för att få några timmars sömn innan vi ska upp igen. Det har varit en händelserik dag. Tuff också, fysiskt. Men träffat många härliga människor, flera läsare utav bloggen. Mycket kul att få ett ansikte på er :)

Träffat nya människor som jag kommer hålla kontakten med i fortsättningen.

Får berätta mer om det sen när jag kommer hem.

Imorogn blir det Tom Tits. Det har jag varit på 2 gånger tidigare i mitt liv. Men inte i vuxen ålder, så det ska bli kul att se hur man upplever det då. Sen är det ju roligt att få umgås lite till med alla nya männsikor man har träffat idag!

Vi avslutade kvällen med att ta en drink nere i lobbyn, ja jag tog fatiskt också en ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0