Det vänder åt rätt håll..

Ja i alla fall så länge jag håller mig på mattan! ;)

Trodde inte jag skulle ta mig ut idag. Men då jag inte haft huvudvärk så mår jag mycket bättre om jag får vara i värmen. Så vid 10.30 tiden flyttade jag ut på en madrass på gräsmattan, i stekande sol! Det har varit toppen för min kropp, den har kunnat slappna av relativt bra. Om jag byter ställning med jämna mellan rum. Då min granne är ledig har vi småpratat lite.. Så det har varit trevligt.


Bazze har gjort mig sällskap, Nellie har hälsat på mellan varven.

Min Elin kom förbi & fördrev tiden lite med mig på en egen madrass..


Så vi har haft lite tjejsnack.. Är glad att det har vänt & hoppas det håller i sig nu. Men det ska det göra så länge jag tar det lugnt.

Det är helt otroligt vad allt i naturen exploderar ute nu! Under gårdagen slog körsbärs blommorna ut, idag har ett träd slagit ut hos mig, syren blommar nog snart vilken dag som helst...




Det blev en bra dag trots allt... Men nu måste jag inta ryggläge igen innan det är försent & allt är förstört!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0