Hyfsad start på dagen...

Somnade på soffan igår, skit trött! Vakande 06.00 på morgonen, med en dator & TV i gång. Stängde av TV & flyttade mig till sängen. Skulle kanske fortsatt min sömn i soffan? Sov inge vidare sen resten av morgonen.

Solen skiner idag, så hoppas få njuta av den en stund med hundarana... Jane ville inte var ute hon kom in efter 3 min. Kallt om tassarna möjligen? Tarzan är däremot ute, får se om han kommer in? 5 av 6 gånger har han gjort det eller ja alla gånger. Men sist luktade han som han gjort när han varit hos grannen. Inte kul! Så hoppas verkligen inte det händer fler gånger!

Nu ska jag krypa ner under täcket igen & titta på skid VM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0