Storatorget 20110729

Det vart en tidig hemgång i kväll från festival området...

Men en suverän dag & kväll!

Idag var höjdpunkterna Eric Saade & The Ark. Men innan vi gjorde det hann vi med en sväng på stan, gjorde en del bra fynd! & senare en tur till stranden. Inget bad, det vart något för kallt.. Men skönt att bara komma bort en stund ifrån allt, njuta, koppla av. Samlade ihop lite mer driv virke till min handkraft ;)

Eric Saade var såklart som väntat grymt bra! Han behöver inte sina dansarna för att vara bra, han fixar det helt själv på egen hand. Men dom höll samma klass. Hel nöjd med min dag & kväll. & såklart tog jag en hel del bilder, bjuder på några av dom nu :)


Eric gör entre


Jason gästar Eric...










The Ark, AVSKEDET!




Åter en grym kväll!

Dator ville inte vara med mig igår, så fick publicera det nu istället.... Nu blir det en snabb dusch & sen ner på stan för att få i oss lite frukost.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0