Till slut fick jag samtalet...

Det vart en bra dag till slut..
'Startade väldigt segt.. Men har tagit mig igenom den & fått en hel del gjort...

Läkaren ringde i alla fall till slut. Så nu är mitt sjukintyg förlängt till den sista september.

Alla recept är förnyade, så jag inte står utan nu när hon går på semester.

Räkningen jag fick för ett tag sen på ett besök som jag inte har varit på är bara att lämna tillbaka så makulerar dom den. Vart lite orolig då det kom en räkning på posten, där det stod att jag skulle ha varit/missat ett besök hos min läkare. Men det har blivit någon miss. Jag har inte fått någon kallelse, så därför behöver jag inte betala den.

Nu är allt lite lugnare ett tag igen.

Hon skulle även kolla upp varför Karolinska Genetik inte hört av sig ang remissen hon skickade för länge sedan, om en second opinion.

Höra av sig till FK igen för att få till ett avstämmningsmöte. Som vi väntat på sen i Januari.

Nu har jag gjort det jag kan för denna gång.


Kommentarer
Postat av: åland

Skönt att du fått undan lite byråkrati och att du har ett sjukintyg som sträcker sejlite längre fram i tiden. Själv ska jag börja arbetsträna om 2,5 vecka, får ont i amgen bara jag tänker på det...

2011-07-29 @ 08:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0