Nu har jag gjort valet av glasögon

Det känns riktigt bra valet jag har gjort. Jag valde glasögonen på bild 1 & 2 i förra inlägget. Dom svart/bruna kommer jag ha till vardags & dom lila/rosa blir mina läsglasögon. Så om ca 2 veckor får jag hämta dom. Ska bli så skönt! Jag ser ju verkligen inte bra. Har ett brytnings fel & även svårt att se på nära håll. Så därför för första gången i mitt liv kommer jag ha 2 par glasögon till olika ändamål.

Hann tyvärr inte ta mig ut med scootern idag, men hoppas på bättre lycka imorgon! Så jag får pröva på riktigt :)

Åter en tuff dag, lång. Vilket känns i kroppen. Så morgondagen kommer jag bara att vara, sova tills jag vaknar. Så jag slipper bli jätte dålig. Hoppas på bättre lycka med sömnen i natt. Jag har endast vilat under 2 korta stunder idag. Så borde somna gott.

Hoppas du har haft en trevlig dag! God natt & kramisar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0