Har haft en bra start på dagen..

Fick inte direkt någon sömn i natt. Vet inte vad det var? Men det var som om det kröp i kroppen, svettades om vart annat, visste inte hur jag skulle ligga..

Sitter nu ner en stund, funderar över om jag är säker på mitt val av glasögon..

Det är inte lätt när man ska välja! Vilka som man passar bäst i, vilka som är lättast att matcha till kläderna, olika stilar. Men jag känner mig rätt säker.

Regnet faller ner utanför, men det är riktigt skönt, frisk luft. Funderar om jag har något jag kan sätta på mig på benen så jag kan ta mig en sväng med scootern & Tayla. Bazze & Nellie är inte hemma. Dom "jobbar"... ;)

Jag ska sen när jag känner mig redo, ska jag åka in för att lämna tillbaka mina provbågar, tala om vilka jag vill ha. Sen är det bara att vänta. Så spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0