VILKEN SKIT DAG JAG FICK

ONT, ÖM, VÄRK, STEL, FEBER, HUVUDVÄRK, TRÖTT!!

Fick 3 timmars sömn i morse mellan 06.30 & 08.30.. Sen var det dax att göra sig i ordning för att få besök av E som ordnar med bostadsanpassningen. Hon skulle titta på det som ska återgärdas här. Hon godkännde det :) Så en hantverkare kommer kontakta mig inom 1-2 veckor som kommer hem & gör detta. Jag behöver inte göra någonting, vilket är skönt!

Efter det var jag vaken 1 timme innan jag somande på soffan igen, fick 2 ½ timme sömn.. Så det är vad jag har sovit på hela dygnet.. Jag blir inte bättre, så ska strax lägga mig för natten. Imorgon måste jag ta mig upp då jag ska in & handla.. Så hoppas att sömnen ska göra mig gott. Men det är inte konstigt att jag är sämre med tanke på hur mycket det har varit nu...

Hoppas ni haft en bättre dag!?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0