Vad hittar man på?

Snön faller utanför fönstret, sitter här i soffan.
Fick ett samtal av en vän precis, som ska opereras idag. Det är en enkel. Men vet inte resultat, vad proverna kommer visa som dom ska ta. Men så länge hoppas jag på det bästa!

Funderar vad jag ska göra av min dag? Vad är viktigast? Skulle vilja ta en promenad eller åka till stallet. Men kan inte göra något av det, kan inte gå längre stärckor. Sen med 2 hundar & gå på kryckor samtidigt går inte! Kan inte ta mig till stallet då jag inte har bil. Så nu sitter jag här....

Kanske ska trimma öronen på Bazze?
Något jag måste göra idag är att ta en dusch & nu måste jag springa på toa innan det sker en olycka ;)

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0