Får vänta tills på fredag...

Somnade visst igår...

Tittade på handbollen som spelades mellan Sverige & Korea. Sen somnade jag på soffan, klockan var väl runt 22. Ovanligt för att var mig, men inte konstigt efter att bara ha sovit 3 tim natten innan... Så jag behövde det! 2 timmar senare vaknade jag & flyttade mig till sängen, somnade om ganska omgånende.

Väcktes av telefonen kl 8.45 i morse, det var G från HTJ. Tyvärr kunde ingen komma idag, det var personal som var sjuka. Men jag hade inte föväntat mig det heller, utan jag såg det som en bonus om dom hade kommit idag. Det känns ok, för jag vet att dom kommer på fredag.. Bara några dagar kvar! :)

Kan knappt förstå att det är sant!.. Smatidigt som jag håller försöka att vänja mig vid tanken att någon annan ska komma hem till mig som jag inte känner & städa. Mitt privata! Men jag vet att det kommer göra mig så gott! Så ser fram emot det.


Kommentarer
Postat av: ElinLouise

sv: Vi får ta bilderna så fort du mår bra så kan vi kirra en ny deisgn också :D hihi!



puss

2011-01-18 @ 21:14:28
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0