Går som halta Lotta idag...

Nu har jag lyckats få kuddfodralern på soffkuddarna igen.

Har mycket ont i höften idag efter gårdagen i matbutiken. Så har svårt att gå, sitta & kan inte ligga på höger sida. Var tvungen att fixa den vita soffan då jag ligger bättre i den pga att den har en bättre placering... Så den har jag legat på hela dagen iförd morgonrocken fortfarande...

Men jag har ingen huvudvärk :)
Alltid något ;)
Nej men så mycket huvudvärk jag har haft de sensate 2 månaderna pga av smärta så är det en frihet att slippa den!

Tittade igår på Let´s dance såklart, fortfarande är Alexander, Tina & Figge mina favoriter. Sen tyckte jag Hanna Graaf var mycket duktig igår & jag gillar Andreas charm...

Vilken är din favorit?

Snart börjar handbolls matchen där Sverige spelar mot Slovakien. Ska bli riktigt spännande att följa, sen är det ju fångarna på fortet kl 20, efter det vet jag inte vilken film jag ska välja titta på? Det går en komedi på 3:an & en romantisk komedi på både 4:an & 5:an... Det får jag se sen vad det blir...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0