Skönt att få se lite annat...

Kom nyss hem..

Har varit hemma hos pappa, åt middag där & bjöd dom sen på min kladdkaka. Gott det var!! Inte dumt alls :)

Sen har vi slappat framför TV & på vägen hem så tog vi en sväng till stallet för att släppa in hästar. Men också för att titta på dom små, små bebisarna. SÅ SÖTA! Det är ett av marsvinen som fått 3 st, dom ser ut som hamstrar just nu :)

Skönt att komma hemifrån lite. Har inte varit borta sen förra torsdagen! Så det var på tiden... Men ändå så att jag inte blir helt slut, utan där kan jag vila som jag behöver & det är avslappnat att vara där.

Nu blir det sängen bums, för imorgon om det blir som tänkt så ska jag storhandla för första gången sen jag innan jag lags i på sjukhuset. Så det behövs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0