Skönt att få lite annat gjort...

Det blev att jag trimmade Bazze, öronen & halsen.. Så en bit i taget tar jag :)

Har plockat undan lite ren tvätt också som legat ett bra tag nu. Tvättade hundarnas plädar idag, så hoppas på att få hjälp i morgon av HTJ att trä på madrassöverdraget till hundarnas ena bädd. För de är skit tungt! Ska ladda en maskin till nu som jag sätter igång imorgon & som sen HTJ får hänga. Känns väldigt befriande att HTJ kommer imorgon, för den energi jar har nu kan jag lägga på annat. För det finns ALLTID saker att göra. Som inte blir gjort pga brist på ork... Sen vissa sysslor kan jag inte genomföra nu utan att bli jättedålig... (sämre än vanligt).

Sverige skötte sig riktigt bra i dagens match mot Polen. Som dom vann med 24-21! :)
Så dom går vidare till nästa gruppspel...

Nu ska jag se till att maskinen är klar innan jag nattar...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

javisst är de goa våra små liv;)

Jag måste bara fråga, hoppas du inte tycker att jag tränger mej på... Hur mår du egentligen? Tänker på dej nästan varje dag och förstår att du inte alls mår bra. Jag undrar ibland var du bor och att vad skoj det vore om man kunde ses och prata om livet och annat.

Om du vill så kan du mejla mej, jag skrev min mejladress här nu. Eller vi kanske bara kunde slå ett litet samtal till varandra någon dag och prata om vad som helst!

Sköt om dej! Många styrkekramar från Linda! <3

2011-01-22 @ 00:10:27
URL: http://lindalejs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0