Ska förbereda för nästa steg..

Jaha jag som såg en film igår istället för att se på fångarna på fortet..
Tänkte se reprisen idag, men missade den såklart! Ja, ja man kan inte se allt...
Nu börjar det mörkt ute igen, jag hade hoppats på att ha lite energi att sy idag. Den har inte kommit än, men det är inte försent än... ;) Så vi f år se om det blir av lite senare? Har några örngott som spruckit i sömmen som jag tänkte laga...

Ska leta fram mitt hyreskontrakt som jag ska lämna en kopia på till biståndshandläggaren för HTJ.
Hon vill ha det för att kunna ta ett beslut om snöskottningen.. Så ska skicka den till henne. Sen är det en blankett som ska fyllas i & skickas in för ansökan om bidrag till bostadsanpassning... Sen kommer dom ut kollar det som ska göras, godkänner det & kollar hur mycket kan kosta innan en hantverkare kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0