Ont som fan gör det!

Somnade med molande värk i en axel & vakande med detta på andra armen..



Det gör jävligt ont!!
Börjar bli riktigt less på hundarna som inte bara tar sig in i sovrummet utan dom hoppar upp i sängen också. Nellie är värst! Har inget emot att dom skulle va där inne, men det är inte roligt när dom hårar ner & skitar ner i min säng! Så när hon myglade sig upp på huvudkuddarna så fick jag nog! Lyfte henne över mig & skulle släppa ner henne på golvet, då börjar hon sprattla!.. Där av att jag ser ut så här. Det är värst i armhålan... Där har jag plåster nu för att det inte ska skava. Om någon dag så är det nog ännu blåare..


Kommentarer
Postat av: sussi

ajajaja .. hundrackare..De ser ut att..Svida...

2011-01-27 @ 20:30:55
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Renée

Vad jobbigt med hundar i sängen! Min hund hoppar aldrig upp längre, förr kunde han ligga där i 10 minuter men sen blav han för varm. Katten däremot ligger där men han tar ju inte så stor plats. Hoppas det läker snart för det ser inte gott ut direkt...

2011-01-28 @ 11:22:42
URL: http://www.vimsigamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0