Kämpar på....

Jag har nu tagit mig igenom denna dag också.

Det enda som jag försöker med är att hålla värken i schack så jag orkar med dagen. Som ni kanske förstått i mina tidigare inlägg närmaste tiden, men i & för sig är det min vardag men helt klart extra mycket nu. För att inte ha allt för ont & få migrän.

Det är första dagen på länge nu som jag inte behöver lägga mig med migrän, men musklerna i ryggen värker. Denna dag har varit mycket upp & ner.
Men det har varit en lugn kväll, efter jag hade ätit så lag jag mig på rygg för att försöka minska smärtan. Hade försökt med vetekatten, vilket inte gav något resultat så tog en diklofinak & somande visst. Var helt slut! Inte konstigt att kroppen blir trött av att kämpa hela tiden för att återhämta sig & läka.

Men nu ser jag fram emot en ny dag.. Kanske kan få komma ut lite & få frisk luft, vem vet.. Det jag vet nu är att jag ska släcka ljusen & lägga mig på fårfällen i sängen & hoppas på att jag får en skön sömn i natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0