Hur jag än gör så lyckas dom!!

Mina hundar var ute som dom brukar.. Lekte & hade kul! Kollade dom mellan varven att dom var kvar & allt var ok. Sen ringer Elin, jag såg Bazze springa förbi fönstret! Jaha, då var det dax igen...

Nellie var heller inte kvar, men henne var det ingen som såg. Bazze fick jag in ganska fort, sen när jag stod ute & ropade på henne så kommer en av mina grannar som har en liten hund. Tur att Bazze var inne då, för den gillar inte honom. Eller egentligen inga större hundar än han. Då dök Nellie upp, sprang fram till dom & kom sen hem igen hur glad som helst!

Det har ju kommit över 2 dm snö till efter det vart skottat vid staketet. Så nu har dom fått smak på det & det blir jobbigt för mig! Eftersom jag inte kan skotta... Så ja nu får jag ha falkögonen på dom!! Inte släppa dom ur sikte!

Min värk är på väg tillbaka :(
Det behövs ingeting nu för att det ska bryta ut!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0