En dag i taget!

Nu har det hunnit bli lördag, men ska sova några timmar innan klockan är morgon (för mig kl 10-11)...

Jag har sett premiären av Let´s dance 2011 :)
Det var inte många som jag visste skulle vara med. Tyckte dom var mycket duktiga, kanske bästa hitintills om man ser till poängen juryn delade ut. Mina favoriter var Alexander, Jessica Andersson, Tina Turner & Waise.. Men vi får se efter nästa program, tror jag har bättre koll då.

Men var helt slut efter ha sett det, musklerna värkte & migränen höll på att bryta ut som har ligger på lur hela tiden. Har "köpt" mig lite tid nu genom att använda vetekatten & ta en diklofinak. Så har kunnat se Miami vice, mycket bra film! Men orkar inte sitta speciellt länge här vid datorn så ska ta mig till sängen innan värken hinner i kapp mig igen! Har fullt upp med att kunna uppdatera min egen blogg just nu så har svårt att följa er andra som jag brukar.. Men tids nog är jag ikapp igen.. Men jag har inte glömt er!

Nu ska jag släcka ljusen, borsta tänderna & ligga en stund på spikmattan innan jag somnar. Hoppas på en "bra" dag imorgon :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0